Om Claus Kokholm

Financial Expert og Interim Manager
Manden bag

Claus Kokholm

Claus Kokholm er en dansk finansekspert, der gennem hele sin karriere har hjulpet virksomheder med at forstå og optimere deres økonomi. Claus har både en HD-R samt en eMBA, en robust og stærk akademisk baggrund, men hans virkelige styrke er hans personlighed og evne til at skabe tillid og tryghed i sine kunders øjne.

Claus er kendt for sin passion for sit arbejde og sin evne til at kommunikere komplekse økonomiske koncepter på en letforståelig måde. Han er en naturlig leder og en god teamplayer, der altid sætter sine kunders behov først.

Claus har arbejdet med mange virksomheder og brancher gennem sin karriere – fra logistikchef til produktionsdirektør og senere selvstændig konsulent. Rejsen har bragt ham rundt i store dele af Europa, hvor han har hjulpet med opkøb i både Slovakiet, Ukraine og mange andre lande i en tidlig alder – og netop derfor blev han også kåret til Årets Unge Erhvervsleder i Esbjerg tilbage i 2008.

En af hans tidligere nærmeste kollegaer Jesper Frost har udtalt følgende om Claus:

»Claus er fuld af energi, men han er ikke sådan én, der lader temperamentet tage over i forhold til en medarbejder. Han tager sine kampe på ledelsesgangen og kan godt udvise lidt temperament over for andre ledere, men i produktionen taler han ordentligt til folk, og han er god til at omsætte overordnede beslutninger til noget håndgribeligt. Han stiller sig ikke op på en ølkasse og taler i højtflyvende vendinger i produktionshallen, men forklarer tingene konkret og jordnært,«”

30+
Års erfaring
Kernen af forretningen

Vision, mission og værdier

Vision

At hjælpe virksomheder at nå deres økonomiske mål og styrke deres selvstændige finansielle styring ved at levere skræddersyede rådgivningløsning.

Mission

At levere exceptionel rådgivning og interim management services med fokus på at forstå kundernes og skabe merværdi gennem innovative løsninger og en holistisk tilgang til forretningen.

Værdier

Professionalisme
Samarbejde
Resultatorienteret
Innovativ
Personligt engagement

Officielt medlem af Foreningen Danske Revisorer

Når man kalder sig Revisor FDR, så er det et stempel for kvalitet og sikkerhed. Derfor skal nye og eksisterende medlemmer af Foreningen Danske Revisorer leve op til gældende krav om efteruddannelse og erfaring, så du som kunde kan være sikker på, at du får udført kvalificeret revisorarbejde.

Alle medlemmer er, såfremt det er aktuelt, forpligtet til at:

– have skriftligt aftalegrundlag med kunderne
– udarbejde opgaveaccept og fortsat opgaveaccept, såfremt der afgives erklæring på opgaven.
– udarbejde behørig dokumentation for kvalitetssikring
– deltage i ordningen om kollegial assistance jf. de etiske retningslinjer
– opfylde lovgivningens krav, herunder Hvidvask- og Persondatalovgivningen
– acceptere henvendelser fra FDRs samarbejdspartnere, der ikke er fravalgt henvendelser fra (det er muligt at fravælge henvendelser fra alle eller enkelte samarbejdspartnere)

Hvorfor vælge os

Finansielle eksperter med mange års erfaring

Ekspertise og erfaring

Vores team består af erfarne finansielle fagfolk med omfattende viden og erfaring på tværs af en bred vifte af finansielle discipliner og sektorer.

Målbar og dokumenteret succes

Vi måles på vores evne til at levere effektive, målbare resultater og til at dokumentere og rapportere de opnåede resultater.

Fleksibilitet og hurtig respons

Vi reagerer hurtigt og effektivt på økonomiske udfordringer, samtidig med at vi tilpasser os vores kunders specifikke behov og krav.

Kundeservice og høj tilfredshed

Vi stræber efter at lytte til vores kunder og arbejder tæt sammen med dem for at yde fremragende kundeservice for at sikre tilfredshed og effektive økonomiske løsninger.